Total Pageviews

Wednesday, 29 July 2009

kim hyun joong aka ji hoo

jarang aku tengok movie korea then aku terus suka dengan cast movie tu. mula2 aku tak nak sangat tengok movie boys over flower ni...bagi aku korea tak best sangat coz' korean men macam girls...bukan sorang dua, tapi almost all....palik aku...entah mana datang mamat2 cun tu, sedangkan orang korea mana ada sangat yang handsome pun...tengok je player football diorang...park ji-sung, ahn juhn-hwan...mana handsome...
tapi, aku layan je movie ni...memula agak bosan...tapi lama2 aku tersuka pulak kat second hero die, yoon ji hoo....pergh...handsome tol mamat ni...even kawan aku kata die tak handsome pun, aku still suka die....biasala, aku ni yang orang tak berapa suka tula aku suka...hehe....handsome mamat tu...diala penyebeb aku layan boys over flower tu...hehe....

KIM HYUN JOONG a.k.a YOON JI HOO


Name: Kim Hyun Joong (Gim Hyeon Jung)
Profession: Actor, singer
Born on: June 6 1986
Birthplace: Seoul, South Korea
Height: 180cm
Weight: 68kg
Blood type: B
Star sign: Gemini
Education: Hanyang Industrial High School, Kyonggi University
Hobbies/Interest: Playing the guitar, piano, dancing, swimming, Health, Basketball, Soccer

selain itu, mamat ni jugak merupakan seorang penyanyi...talented gile dia ni...

check this out:-




2 comments:

  1. Salam.. hye.. saya pun minat kim hyung joong gila2.. try tengok dia dalam We got Married (ssangchu couple) mmg boleh tengok sikap dia yg sebenar..
    Try tengok mmg best..Kim hyun joong dala program tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. watched that already.. haha.. boleh kata every show and drama yang ada dia, saya dah tengok.. plus, met him already during his fanmeet in KL previously..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...