Total Pageviews

Saturday 8 December 2012

ANOTHER GREAT NEWS FOR ME

ALHAMDULILLAH..sehari lepas dapat offer ke LEICESTER, aku dapat offer EDINBURGH!!!!memang sangat ternanti-nanti offer dari u ni..memang sangat nak!!! sumpah, happy gila!!!! masa dapat email tu, ingat kot ada lagi document kena hantar..sebab dia tulis macam ni:


email dia macam biasa~~~selalu suruh tengok application portal dia..upload itu, upload ini..then, aku pun bukak je portal tu macam biasa. tapi, lain macam sikit rasa.. berdebar semacam. dup dap dup dap..haha..then ada nampak banyak intray message..



pening juga masa tu. apa dia cakap ni? berdebar2. lepas tu, aku nampak link pasal offer. klik link tu, berkali-kali aku baca apa dia tulis. 



ALHAMDULILLAH..dapat conditional offer. sumpah! happy gila! masa tu tengah apply nak g uni lain (ni je kerja aku sejak dari sem lepas..hehe)..terus lari turun bawah bawak laptop, tunjuk kat member2 semua. HAPPY GILA!!!!lepas tu, semua sibuk post kt fb..famous jap..hehe..

lepas ni, kena amek IELTS, cari sponsor..moga2 semua dipermudah..ROAD TO EDINBURGH




InsyaAllah, next septembet kat sinilah aku belajar


p/s-special thanks to my supervisor, DR WAN NAIM sebab banyak tolong..tak tau nak balas macam mana. i really owe you. 

3 comments:

  1. Salam. Nak tanya u mohon u direct terus ke university ke? Without lalu ucas? Please teach me if you free :)

    ReplyDelete
  2. Salam. Nak tanya u mohon u direct terus ke university ke? Without lalu ucas? Please teach me if you free :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apply terus ke uni..rujuk post http://senaakaba21.blogspot.co.uk/2013/06/cara-cara-sambung-belajar-di-luar-negara.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...