Total Pageviews

Thursday 26 December 2013

Footbal Tour Part 2: 131226 CHELSEA vs Swansea City


baru balik dari tengok bola dekat Stamford Bridge tadi~~hehe..orang sibuk shopping, aku tengok bola~~ yeay!!! pe barang shopping???


bangun tidur (???) tadi, aku terus mandi, then, gerak naik bas nak pergi stadium..nasib malang sebab orang ramai sibuk 'ber'boxing day hari ni, jadinya, sekerat jalan, aku turun, jalan kaki pergi tube station terdekat..then, aku pun, amek bas pergi Stamford Bridge..


aku sampai, dalam pukul 2.15 macam tu..orang dah ramai kat luar..as usual, aku beli matchday scarf..masuk stadium, tengok CECH dah start warming up..haha..2.30 macam tu, player semua masuk warming up..kali ni, MATA, LUIZ, OSCAR, starting eleven..masa lawan arsenal, diorang reserves..TORRES tak main, reserve..ETO'O yang main..maybe TORRES simpan untuk lawan liverpool ahad ni kot~~


kali ni punya match, memang berjuta kali ganda lagi best dari masa lawan arsenal..sebab?? first, CHELSEA punya tactical bukan defensive macam isnin lepas..serang je sepanjang match..kejap2, bola dah sampai depan goal swansea..tapi, keeper swansea banyak save..


goal HAZARD masa 1st half..dia solo je bawak bola, then shoot..rasanya, memang HAZARD man of the match, sebab menyerlah gila dia main tadi!!! banyak lagi boleh dapat goal kalau ada luck tadi~~


fanchant, as usual, THE BLUES memang terbaek!!!! malas nak tulis fan chant apa, sama je macam hari tu punya..tapi, kali ni, lagi bergema sebab ramai tadi~~haha


tadi, aku punya seat, depan aku orang dari thailand..datang melancong maybe??haha..masa sampai, ada family dari indonesia..tapi, tak jumpa pun malaysian kali ni..hari tu ada sorang..


dah, habis dah cerita football tour aku kali ni~~hehe..tercapai dah satu hasrat nak datang sini..next, europe tour pulak..harap jadi, insyaAllah~~


2 comments:

  1. assalamualaikum wbt,
    sis winter break bape lame?dan lagi satu nak euro tour tu time winter break ke nex break plak??have a good day ahead ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai january 15..
      euro tour plan habis study nanti~~sementara tunggu konvo, insyaAllah~~

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...