Total Pageviews

Tuesday 3 September 2013

ROAD TO EDINBURGH PART 14: PACKING!!!!!

esok nak fly, dari minggu lepas dok busy2 packing barang aku ni..keje asyik ulang alik ke kedai..itu ini ada je yang tak lengkap!!!!haha..



bilik aku dah macam kapal nak belayar...haha..hari2 kena re-check apa yang aku sumbat dalam beg tu..daripada 7 t-shirt, reduced ke 5 reduced ke 4..haha..jeans pun sama..semua baju kena reduce sebab rasa sangatlah banyak aku bawak~~dan aku terpaksa meniggalkan novel2 kesayangan dan koleksi album2 aku..tak muat space~~

antara barang yang aku sumbat dalam beg:
  1. Kemeja or blouse - 6
  2. T-shirt lengan panjang - 4 (termasuk jersey harimau malaya!!!)
  3. T-shirt lengan pendek - 3
  4. Jeans + Slack - 5
  5. Sweater - 1
  6. Cardigan - 1
  7. Winter jacket - 1
  8. Towel - 1
  9. Telekung - 2
  10. Sejadah - 1
  11. Stationaries
  12. Buku2
  13. Toiletries
Untuk hand luggage, aku sumbat laptop, important docs (passport, Financial Statement, CAS, Accommodation Contract, Medical Report, X-Ray film), handphone, Al-Quran, Pen..

Kesimpulannya, aku bawak 2 beg untuk check-in..satu backpack, isi laptop, docs, dompet n passport as hand luggage..simple x aku???muahaha~~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...