Total Pageviews

Wednesday 13 November 2013

AL-FATIHAH

bangun pagi tadi, aktiviti biasa aku, on macbook..tapi, hari ni lain..tak tau kenapa, aku on macbook, tapi, tak online pun..sibuk siapkan assignment, esok nak submit, dan presentation next week..lepas zohor macam tu, baru tergerak nak online facebook..

nampak notification, mula macam pelik..takut aku yang mamai sebab dah 3 hari aku tidur 3 hours je..banyak kerja~~

innalillah wainnalillahirrajiun..tak sangka..terkejut..semua ada..Allah lagi sayangkan dia..

walau kita tak pernah rapat, tak pernah tegur pun masa sekolah dulu, aku still ingat kat kau..kau punya dressing..kau punya gaya jalan..semua pasal kau, aku ingat..tak sangka, kau pergi dulu..tak sempat pun kita nak borak2..

pemergian dia, buat aku fikir, Allah, bila-bila masa akan tunaikan janji Dia..bila-bila masa..tak kira muda ke tua..janji Dia pasti datang..tak kira kat mana..tak kira kita tengah buat apa..kalau masa tu, Dia nak ambil nyawa kita, boleh je..

Al-Fatihah, buat arwah Fadhil..damailah kau disana..
Takziah buat keluarga arwah..

P/S- I'm crying a litre of tears writing this post..suddenly, I missed my family, missed my friends..Ya Allah, please don't take any of them from me anymore..I'm still, not strong enough to be alone..I'm nothing without them..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...