Total Pageviews

Thursday 22 August 2013

GOODBYE MY LOVE

a very sad day for me..huhu..terpaksa melepaskan my first ever love..sayang gila kot..semalam tak rasa sedih sangat..hari ni, huhu..sebak gila..dan-dan terbayang semua kenangan aku dengan dia..huhu..

saat mula2 aku jumpa dia dekat welly rawang..terus aku tertarik kat dia even dia duduk belakang sekali, celah2 yang lain yang lebih gah..tapi, comel je aku tengok dia time tu..

saat aku ke kelas bertemankan dia..hujan pun aku redah..dengan dia jugak..kadang-kadang, nak balik rawang, even ibu aku kata jangan, aku tak kira! aku ada dia boleh teman!!!!

intro aku, tragis sangat kan??haha..si dia yang aku maksudkan, bukanlah sama dengan apa dalam fikiran korang..si dia yang dimaksudkan ialah HONDA ICON MERAH milik aku..huhu..aku dah selamat jual dia tadi even berat sangat rasa hati ni..tapi, sebab aku tamau dia merajuk tengok aku lalu je sebelah dia tak pandang, buat donno, aku jual je dia..huhu..

honda icon ni, aku punya harta yang paling bernilai..dia benda pertama yang aku ada atas nama aku..beli pakai duit biasiswa jpa pulak tu!!!lagi sayang lebih kot..huhu..

ingat lagi masa mula2 belajar nak bawak dia, satu hari je aku practice keliling kampung..the next day, aku dah boleh ke pekan rawang dah..haha..

then, bawak dia ke shah alam..ulang alik ke kelas..kadang2 merayau malam2..tengok midnight movie..semua dengan dia..

balik rawang dekat 40minit dengan icon..orang kata, aku gila balik rawang bawak icon je..aku kata, ini economic..haha..ada masa study week tu, hari2 aku ke shah alam dari rawang naik motor..haha..tabah tak??wakaka..

serius sebak tadi time kasi dia kat owner baru dia..huhu..hopefully, the new owner akan jaga dia baik2 macam aku jaga dia..jangan nanti merajuk dengan owner baru sudah~~huhu..


 Just before sending him to the new owner


 Ready for the goodbye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...