Total Pageviews

Wednesday 14 August 2013

MACBOOK PRO 13

 it's time to say goodbye to my toshiba lappy..really, banyak jasa toshiba tu..kalau takde dia, tesis belum tentu siap..belum tentu dapat digitize dengan lancarnya map rawang ni..analysis belum tentu jalan..haha..tapi, oleh kerana dah lama teringin nak rasa pakai laptop mahal, grand, luxury, terpaksa aku cakap babai dekat dia..huhu..tq, toshiba~~~

jasamu dikenang




so, dalam 2-3 bulan ni, aku dok search pasal laptop yang terbaik ada kat pasaran sekarang ni..macam-macam website aku bukak..beratus review dah aku baca..berpuluh video dah aku tonton..semua cakap, MACBOOK PRO is the best lappy sekarang ni..jauh meninggalkan pesaing lain seperti hp envy..aku ada jugak consider nak beli hp envy, tapi pasal my 1st ever lappy is hp, so, aku tamau..trauma lagi dengan produk hp after my 1st lappy tu terbakar lepas siap digitize map shah alam..haha..so, memang tolak tepi produk hp ni..




aku punya gaji jadi guru ganti, memang buat nak beli macbook ni je..memang dah niat kan?? Allah tau je apa yang kita nak..memang dari mula2 aku kerja, aim nak beli macbook..tengoklah beratus review, macbook juga aku pilih..




so, tengah hari tadi, aku pun pergi uitm shah alam..sebab dalam tu ada i-smarte..sini apple product jual murah to all students..kalau kat luar, harga macbook pro 13inch ni, RM3699, beli dalam uitm, murah RM300..




so, aku angkat je tadi..haha..tapi, dapat kosong..install sendiri yang lain..itu belakang cerita..yang penting, puas dapat MACBOOK PRO!!!!haha


P/S- i'm writing this blogpost with my new MACBOOK PRO!!!yahooo!!!!!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...